Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2016 11:58 - Има ли смисъл?
Автор: pierce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 446 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Колко често сте си задавали въпроса, дали има смисъл? Не говоря само за усилията които полагаме, спрямо всяка наша поставена цел, а и за самия живот. Повечето хора от аудиторията ми отговарят, че за тях смисъла е в любовта, в откриването на човек, който ни подкрепя във всяко едно отношение, или в работата, изграждането на криера и пополяризирането. Лично аз не разсъждавам по нито един от тези начини. Да, признавам желая да постигна успех в мечтаното си естество и бих се борила до самият край, но в края на краищата, след като получа всичко, придружено от личното ми удовлетворение- какво остава?
    От гледна точка на любовта, съм абсолютно скиптично настроена, тъй като отново не намирам много голям смисъл. Да, положителното в този вариант е създаването на семейство и ново поколение, но за мен лично желанието води към страданието. Когато си поставиш цел или започнеш да храниш надежди спрямо нещо или някого, винаги опцията на разочарованието е в сила. Представете си че сте посветили живота си на нещо или някого и сте вложили цялото си сърце и душа, а когато е дошъл момента на възтържествуване, всичко е пропаднало, поради външните обстоятелства, които не зависят от вас самите. Може би има случаи в които не всичко се проваля, но за сега всичко това, до някаква степен акомпанира живота ми и поставя бариери, които ми дават повод да разсъждавам така.
   Е, предполагам че повечето от вас не споделят мненито ми, но това е моята гледна точка, която реших да споделя.....



Гласувай:
2



1. jelezov - Привет на новата колежка! Добре ...
06.02.2016 14:26
Привет на новата колежка! Добре дошла във виртуалното пространство на blog! Веднага прибавих блога ви към моите "любими блогове". Надявам се, че в следващите постинги контекстът, съдържащ се в заглавието на този първи постинг ще се превърне в "ИМА СМИСЪЛ". Има смисъл да се живее, защото животът на всеки индивид е единствен за него. Но освен индивид (личност), Човекът е и "родово същество", което предопределя смисълът на неговия индивидуален живот да бъде право пропорционален на усилията - стигащи до саможертва - полагани за добруването на другите (човечеството).
цитирай
2. hloris - Добре дошла и от мен! :)
06.02.2016 15:13
Напротив,има много хора,които мислят по начин,сходен на вашия,особено след като са изживели нещо сходно в личен план...
Има смисъл,но всеки трябва да го открие сам за себе си,без непременно да се стреми да следва общия поток..масите,да слуша своя собствен,вътрешен глас,който рядко ни лъже и подвежда.

Интересни мисли като за първи пост.
С удоволствие ще ви следя и занапред...заинтригувахте ме с вашите разсъждения в/ у смисъла дали има смисъл и в какво е скрит той.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pierce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5254
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930